Automate your Marketing
with Womplify




 
Warung Foto Punk5Hitam

By: blacks photography

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 3-Feb-2009 05:18 Email | Share | | Bookmark
Pondok Buruk Punk5Hitam

Ahamdulillah...setelah sekian lama saya menyepi...kini saya kembali semula...
Buat semua pelanggan2,teman2 dan pengunjung fotopages ni,pondok buruk baru Punk5Hitam kini telah dibuka
http://deblacksdesign.com/blog/
Dengan ini resmilah penutupan fotopages ini anda semua bolehlah berkunjung ke pondok buruk saya yg baru utk melihat hasil2 kerja dan karya2 saya...Terima kasih buat semua yg membantu saya utk kembali bernyawa setelah mati buat seketika...


Punk5Hitam


Thursday, 15-Jan-2009 16:44 Email | Share | | Bookmark
My Last Entry



Ini adalah posting saya yg terakhir dlm FP ni dan buat sementara waktu ni saya masih "homeless"...Saya masih x ada sebarang back-up sebenarnya utk meletak hasil2 karya saya...Tapi saya x kisah dan bimbang...Rezeki ALLAH yg tentukan...bagi yg berminat utk mendapatkan khidmat saya utk tujuan photography,boleh berhubung terus dgn saya di talian 012-5800145 dan kita blh aturkan apointment utk preview hasil2 kerja saya......Saya masih belum ada sumber lain utk menempatkan karya2 saya spt dot.com atau blog.Maklumlah,buta IT sikit.Insyaallah,saya akn belajar dan kembali dgn alternative lain.Buat sementara waktu ini,saya serahkan segalanya pada yg esa...Doakan semoga urusan saya dipermudahkan...Insyaallah...
*saya akan update sekiranya saya dapat rumah baru...insyaallah I'll be back


Thursday, 15-Jan-2009 15:28 Email | Share | | Bookmark
Kamal Artartuk - Idola Islam Moden



KISAH HIDUP KAMAL ATARTUK!
Teladan Dari Kisah Hidup Mustafa Kamal Attatuk

IDEOLOGI KAMAL ATARTUK DI TURKI

1. Membolehkan perempuan memakai tudung dengan syarat pakai skirt/ROK.

2. Membolehkan lelaki memakai seluar panjang dengan syarat pakai tie dan topi (sesuai dengan kehendak barat)

3. Menyuruh wanita dan lelaki menari di khalayak ramai. Beliau sendiri pernah menari dengan seorang wanita di sebuah parti umum yang pertama diAnkara.

4. Beliau pernah menegaskan bahawa "negara tidak akan maju kalau rakyatnya tidak cenderung kepada pakaian moden"

5. Menggalakkan minum arak secara terbuka.

6. Mengarahkan Al-Quran dicetak dalam bahasa Turki

7. Menukar azan ke dalam bahasa Turki. Bahasa Turki sendiri diubah dengan membuang unsur-unsur Arab dan Parsi.

8. Mengambil arkitek-arkitek dari luar negara untuk memodenkan Turki. Hakikatnya mereka diarah mengukir patung-patung dan tugu-tugunya di seluruh bandar Turki.

9. Satu ucapan beliau di bandar Belikesir di mana beliau dengan terang-terangannya mengatakan bahawa agama harus dipisahkan dengan urusan harian dan perlu dihapuskan untuk kemajuan

10. Agama Islam juga di buang sebagai Agama Rasmi negara.

11. Menyerang Islam secara terbuka dan terang-terangan

12. Menggubal undang-undang perkahwinan berdaftar berdasarkan undang-undang barat.

13. Menukar Masjid Ayasophia kepada muzium, ada sesetengah masjid dijadikan gereja.

14. Menutup masjid serta melarang dari bersembahyang berjemaah.

15. Menghapuskan Kementerian Wakaf dan membiarkan anak-anak yatim dan fakir miskin.

16. Membatalkan undang-undang waris, faraid secara Islam

17. Menghapus penggunaan kalendar Islam dan menukarkan huruf Arab kepada huruf Latin.

18. Menganggap dirinya Tuhan sama seperti Firaun. Berlaku peristiwa apabila salah seorang askarnya ditanya "siapa tuhan dan dimana tuhan tinggal?". Oleh kerana takut, askar tersebut menjawab 'Kamal Atartuk adalah tuhan". Beliau tersenyum dan bangga dengan jawapan yang diberikan oleh askar itu.


KEMATIAN KAMAL ATARTUK YANG MENYEKSAKAN

Di saat kematiannya, Allah telah datangkan beberapa penyakit kepada beliau sehingga beliau rasa terseksa dan tak dapat menanggung seksaan dan azab yang Allah berikan di dunia.

Antaranya ialah:

1. Didatangkan penyakit kulit hingga ke kaki di mana beliau merasa gatal-gatal seluruh badan.

2. Sakit jantung

3. Penyakit darah tinggi

4. Panas sepanjang masa, tidak pernah merasa sejuk sehingga terpaksa diarahkan kepada bomba untuk menyiram rumahnya 24jam. Pembantu-pembantuny a juga diarahkan untuk meletak ketulan-ketulan ais di dalam selimut untuk menyejukkan beliau. Maha suci Allah, buat macam mana pun rasa panas tak hilang-hilang. Oleh kerana tidak tahan dengan kepanasan yang ditanggung, beliau menjerit sehingga seluruh istana mendengar jeritan itu. Oleh kerana tidak tahan mendengar jeritan, mereka-mereka yang bertanggung jawab telah menghantar beliau ke tengah lautan dan diletakkan dalam bot dengan harapan beliau akan merasa sejuk. Allah itu Maha Besar, panasnya tak juga hilang! Pada 26 September 1938, beliau pengsan selama 48 jam disebabkan terlalu panas dan sedar selepas itu tetapi beliau hilang ingatan.

Pada 9 November 1938, beliau pengsan sekali lagi selama 36 jam dan akhirnya meninggal dunia. Sewaktu beliau meninggal, tidak seorang pun yang memandi, mengkafan dan menyembahyangkan mayat beliau. Mayat ini diawetkan selama 9 hari 9 malam, sehingga adik perempuan beliau datang meminta ulama-ulama Turki memandikan, mengkafankan dan menyembahyangkannya .

Tidak cukup dari itu, Allah tunjukkan lagi balasan azab ketika mayatnya di bawa ke tanah perkuburan. Bila mayatnya hendak ditanam, tanah tidak menerimanya (saya tak dapat nak bayangkan bagaimana tanah tidak menerimanya) . Disebabkan putus asa, mayatnya diawetkan sekali lagi dan dimasukkan ke alam muzium yang diberi nama Etna Grafi (kalau tak silap dengar) Ankara selama 15 tahun (sehingga tahun 1953).

Selepas 15 tahun mayatnya hendak ditanam semula, tapi Allah Maha Agung, bumi sekali lagi tak menerimanya. Habis ikhtiar, mayatnya dibawa pula ke satu bukit ditanam dalam satu binaan mar-mar beratnya 44 ton. Mayatnya ditanam di celah-celah batu mar-mar.

Apa yang menyedihkan, ulama-ulama sezaman dengan Kamal Atartuk telah mengatakan bahawa "jangan kata bumi Turki, seluruh bumi Allah ini tidak
menerima Kamal Atartuk!" Hanya Allah sahaja yang Maha Mengetahui.


"Sesungguh Solatku,Ibadahku,Hidupku,Matiku hanya kerana Allah"

"Dan Allah tuhan Kami
Rasul ikutan kami
Al-Quran Panduan kami
Jihad jalan Kami
Mati Syahid cita-cita tertinggi kami"

article dipetik dari http://halaqah.net/v10/index.php?topic=3094.0

Kamal Artartuk...........beliau berjaya memodenkan Islam dgn cara dan fatwanya yg dirancang dan diredai oleh yahudi...bagi yg x berapa kenal siapa dan apa sumbangan beliau terhadap Islam,luangkan sedikit dari masa anda utk memahami siapa syaitan yg beragama Islam ini...Sedar atau tidak beliau dan fahamannya amat sinonim dgn kita dan Islam di negara terchinta ini...Ramai diantara ummah kita hari ini yg secara sedar atau tidak telah mengguna pakai mazhab yg dibawak oleh syaitan ini...Semoga ALLAH melindungi kita dari Dajal dan kesesatan yg berterusan...


Friday, 9-Jan-2009 17:43 Email | Share | | Bookmark
Mari Berfikir.....dan bertindak








thanks to http://pinkdrops.blogspot.com/ for this logos...may god bless u

Ini adalah antara jenama2 yg menjadi tunjang ekonomi Israil Laknatullah...jenama2 yg sebahagiannya telah sebati dgn umat islam di negara kita...kita mungkin amat jahil...kita juga mungkin tidak alim...tapi sekurang-kurangnya jadilkanlah ini titik tolak utk kita memulakan sesuatu yg baru...satu anjakan paradigma dlm mengubah konsep pemikiran yg sekian lama telah diyahudikan...aku rasa kita x mati kot kalau tak minum kopi kat starbuck tu...

Petikan ucapan pidato pimpinan Hizbullah-Nasrallah.

Ia mengancam bahwa semua kemungkinan terbuka untuk melawan Israel dan Israel
harus siap menghadapi apa yang akan terjadi. "Kami siap mengorbankan jiwa kami,
saudara laki-laki dan perempuan, anak-anak dan orang-orang yang kami cintai demi
apa yang kami yakini," tukas Nasrallah.

Dalam pidatonya, pimpinan Hizbullah mengkritik keras Dewan Keamanan PBB yang gagal
mengambil tindakan terhadap Israel dan membiarkan hampir 700 warga sipil Palestina
gugur syahid. Nasrallah juga mengecam Mesir yang lebih berpihak pada Israel karena
tidak mau membuka perbatasan dengan Gaza.

"Apakah Mesir menunggu lebih banyak lagi korban yang jatuh untuk membuka perbatasan
Rafah, untuk membantu warga Gaza untuk meraih kemenangan? Saya cuma meminta agar
perbatasan itu dibuka," tandasnya.

Nasrallah memuji tindakan Presiden Venezuela Hugo Chavez yang berani mengusir duta
besar Israel dari negaranya. Ia mengatakan, semua negara termasuk negara-negara
Arab harus meniru apa yang dilakukan Chavez.

"Pemerintahan negara-negara Arab harus belajar dari pemimpin Amerika Latin ini,
dalam hal solidaritas terhadap bangsa Palestina. Negara-negara Arab harus memutus
hubungan dengan Israel," tukasnya. (ln/prtv/aljz)

kalau kita yg mengaku islam ni cuba mencipta pelbagai alasan utk turut berjihad,aku rasa kita patut malu dgn Presiden Venezuela Hugo Chavez...Dia x pernah mengaku dia islam pun...aku rasa dia pun x marah kalau kita kata dia org kafir...pasai mmg dia org kafir...tapiiii.....................Apa yg kita yg mengaku islam ni buat...buat bodoh aja...Fotopages ini adalah kepunyaan Israil,jadi ini adalah hadiah aku utk mereka dgn senjata yg mereka cipta sendiri...
bagi yg ikhlas melakukan jihad kerana ALLAH,insyaallah,ALLAH tidak akan menzalimi hamba2nya yg bergantung harap padanya...kalau kita rasa kita bijak merancang,ingatlah,ALLAH swt sebaik-baik perancang...bagi yg masih was2 atau ragu2 dgn kebenaran perjuangan para2 mujahid,silalah berkunjung ke link ini,insyaallah,kebenaran akan terlihat.http://nekadislam.blogspot.com/
kita mungkin bukan alim,kita juga mungkin masih jahil,tapi kenapa menzalimi diri sendiri dan berburuk sangka pada ALLAH...sekurang-kurangnya iringilah doa kita dan pengorbanan2 kecil kita utk memulakan perubahan dlm hidup...insyaallah punk5hitam


Thursday, 8-Jan-2009 05:41 Email | Share | | Bookmark
Fotovela - Kenapa Ayah x Pulang















Sebuah siri fotovela sedar diri dari aku...kisah yg sekian lama bersarang di kepala...Alhamdulillah...akhirnya siap jugak...kisah yg aku jadikan iktibar buat mengsyukuri apa yg kita ada daripada mengeluh dgn apa yg kita tiada...kisah ini adalah kisah benar...realiti kehidupan yg terkadang memeritkan...bagi yg pernah mengalaminya,tentu faham dgn apa yg aku cuba sampaikan...Aku sendiri terperangkap dlm satu satu rasa kesedihan sewaktu aku menyiapkan karya kali ini...satu rasa yg amat berlainan...Satu bentuk perasaan yg cuba aku sampaikan dari hati aku ke dlm karya ini...sekalung takziah dari aku buat ibu dan anak yg aku jadikan watak utama dlm cerita ini...ALFATIHAH
punk5hitam
sutradara:punk5hitam
pelakon watak ibu:bini punk5hitam
pelakon watak anak:anak punk5hitam
lokasi:Bukit Merah


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net