Warung Foto Punk5Hitam

By: blacks photography

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 10-Jun-2008 12:52 Email | Share | Bookmark
Hermi & Rina - Engagement

Bertarikh 25 May yg lalu,aku telah diberi job oleh jijan@Romantis Studio utk shoot majlis pertunangan Hermi & Rina...majlis yg diadakan di kediaman Rina di Tanjung Bungah berlangsung secara sederhana tapi meriah...aku salute gila kat mak bapak Rina ni(lupa lak nak tanya nama dia org),mmg sporting abis...AE pun turut serta tag aku hari tu...Kami siap dipelawa makan nasi dgn bakal pengantin lagi...Mmg jarang2 photographer dapat layanan mcm tu...family dia org ni pun sporting gila,suruh buat mcm mana pun dia org on aja...akhir kata terima kasih buat semua atas layanan & kerjasama yg mmg"A"...Buat Hermi & Rina,sabar2 la ye...hik..hik..hik





























Ok...harap korang enjoy dgn apa yg korang lihat...see your moment through my heart...enjoyssss....

shooter:blacksphotography & AE @ undergroungcruezz
simple editing:blacks@warung foto republik chinta
***editing di atas tidak mencerminkan editing Romantis Studio yg sebenar


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net